Äntligen kom solen tillbaka!

Äntligen är solen tillbaka, det har varit sååå himla tråkigt dom senaste dagarna när det har regnat. Jag tror att min familj och jag snart ska sätta oss och äta men första måste mamma och pappa och lillebrorsan komma hem med maten dom handlat :) Jag tror att vi kommer att äta potatissallad med skinka och mamma scans köttbullar. För vårat kök är ännu inte klart, det borde bli klart någon gång denna vecka skulle jag tro! Idag har jag hjälpt mamma att ställa in lite saker i skåpen så att vi får bort alla kartonger. Vi har inte kunnat laga vanlig mat nu dessa 2 veckor så jag känner att jag verkligen saknar riktig hemlagad mat! Dessutom så börjar jag att tröttna på att äta micromat!
 
Kramar Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0